Te urasc ...

15 iunie 2010


Te urasc pentru ca destinul te-a scos in calea mea, intr-un moment de neliniste din viata mea.
Te urasc pentru ca m-ai cucerit cu blandetea si cu calmitatea ta iesita din comun.
Te urasc pentru ca m-ai ajutat sa-mi orientez gandurile catre ce e interzis.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa am emotii puternice atunci cand eram in prezenta ta.
Te urasc pentru ca ai intrat in jocul meu, eu am cedat, iar tu ai jucat in continuare.
Te urasc pentru ca mi-ai readus la viata diferite trairi pe care le credeam uitate.
Te urasc pentru fiecare tresarire pe care am avut-o atunci cand telefonul suna si pentru toate mesajele pe care le priveam.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa simt fluturi in stomac.
Te urasc pentru ca nu mi-am dorit decat sa fi doar al meu si sa nu te impart cu nimeni.
Te urasc pentru toate imbratisarile pe care mi le-ai oferit.
Te urasc pentru ca nu-mi doresc nimic mai mult decat sa stiu ca esti departe si inca te mai gandesti la mine.
Te urasc pentru ca nu stiu ceea ce simti.
Te urasc pentru ca nu pot spune nimanui ceea ce simt pentru tine.
Te urasc pentru ca nu pot sa te uit, oricat as incerca.
Te urasc pentru ca am crezut atata timp in tine.
Te urasc pentru ca m-ai facut sa ma rup de realitate si sa nu gandesc lucid.
Te urasc pentru ca poti merge mai departe fara sa suferi.
Te urasc pentru ca te iubesc.
Dar tu, pentru ce ma urasti?


0 comentarii: