Metehne

19 august 2011

"Am o oboseala psihica parca de neclintit
Si o durere de cap continua cu care m-am obisnuit
Simt c-am innebunit si am sperantele-n matrita
Azi nu a fost o zi asa de buna pentru constiinta
Am un seif safe unde ma mai ascund din cand in cand
De unde-adun gand cu gand, rand cu rand
Vreau sa rad curand
Si totusi sunt amuzat de-acest nimic
Cand universul leaga aiurea lucrurile simti cat esti de mic
Am o inima dependenta de iubire, independenta de lume
dependenta de muzica, independenta de sunet
Viata e o piesa complexa in crestere
as vrea sa am instrumentele sa pot sa-i schimb instrumentele
Am un urlet pe care-l tin inchis si-l sugrum,
inutil ca un cadou dragut pierdut pe drum
si e un drum necirculat, vii sa ma pierzi, crede-ma
Hai, fa-ti curaj si vezi ce dracu e cu mine, deschide-ma!
Am o imagine palida in reflexia de la geam
Si-o teama ca pot odata sa nu mai am nici macar ce am
Sunt un calator vechi, trebuie sa merg pan' la capat
Am nevoie de-un "totu va fi bine! " ca de aer si apa."

(Omu Gnom - Metehne)





0 comentarii: