Buna dimineata!

18 august 2011

"Mi-a sunat ceasu', tre' sa mor pentru inca o dimineata,
Dar e ok ca te privesc si ma readuci la viata
Ce penibil suna, da' sti ca nu ma pot opri si-o sa-ti scriu un bilet de zi buna
Si zambind imi amintesc cu dor de fazele de'aseara
Privind cum te-ncalzesc usor razele de soare
Vezi ca am scos eu cainele, e fericit, doarme si el
Sa nu uiti sa iei Pedigree sunt banii pe frigider,
O sa te sun pe la pranz daca nu te-ai trezit inca
Ai cafea la ibric si ceai la plic langa
Io-s de mult la munca cand o sa citesti ce spune hartia,
D'abia astept sa te aud sa-mi inveleseti ziua
Sunt paste-n cuptor daca ti-e foame, da' sti ce...
O sa ti se faca piele de gaina, te scot la KFC
Si daca vrei sa simti cum timpu' se pierde
Vezi ca am pus foitelefs in camasa aia verde."


(Omu Gnom - Buna dimineata)



0 comentarii: