Junalul unui copil nenascut

12 august 2011

               Saptamana 1 - 5 octombrie
Azi a inceput prima mea zi de viata. Parintii mei inca nu stiu, dar eu deja exist. Si voi fi fetita. Voi avea parul blond si ochii albastri. Deja este stabilit aproape totul, chiar si faptul ca eu voi iubi florile.


Saptamana 2 - 19 octombrie
Unii sustin ca eu nu sunt inca o persoana reala, ca numai mama exista. Dar eu sunt o persoana reala, tot asa cum o firimitura de paine este totusi paine adevarata. Mama exista. La fel si eu.


Saptamana 3 - 23 octombrie
Acum tocmai a inceput sa mi se deschida gurita. Ganditi-va, peste aproximativ un an de zile voi rade, iar mai tarziu voi vorbi. Stiu care va fi primul cuvant pe care-l voi spune: MAMA.


Saptamana 4 - 25 octombrie
Azi a inceput sa imi bata inima de una singura. De acum incolo ea va bate incetisor pentru tot restul vietii, fara ca vreodata sa se opreasca pentru a de odihni! Iar dupa multi ani va obosi. Se va opri si dupa aceea voi muri.

Saptamana 5 - 2 noiembrie
Cresc cate putin in fiecare zi. Incep sa mi se formeze mainile si picioarele. Dar trebuie sa astept mult timp pana cand aceste picioruse ma vor inalta spre bratele mamei si pana cand aceste manute vor putea culege flori si il vor putea imbratisa pe tata.


           Saptamana 6 - 12 noiembrie
La maini incep sa mi se formeze degetelele. Asa mici cum sunt, sunt de-a dreptul caraghioase! Cu ele voi putea mangaia parul mamei.


           Saptamana 7 - 20 noiembrie
Abia astazi doctorul i-a spus mamei ca eu exist aici, sub inima ei. Oh, cat de fericita trebuie sa fii! Esti fericita mami?


           Saptamana 8 - 25 noiembrie
Mami si tati probabil se gandesc ce nume sa imi puna. Dar ei nici macar nu stiu ca sunt fetita. Vreau sa ma cheme Teodora! Doar sunt mare deja.


            Saptamana 9 - 10 decembrie
Imi creste parul. Este moale, stralucitor si matasos. Ma intreb cum este oare parul mamei?

Saptamana 10 - 13 decembrie
Acum aproape ca vad. In jurul meu este intuneric. Cand mami ma va scoate in lume, in jur vor fi flori. Dar, mai mult decat orice, vreau s-o vad pe mami. Cum arati, mami?


Saptamana 11 - 24 decembrie
Oare, mami aude ticaitul inimii mele? Unii copii vin pe lume putin bolnavi. Insa inima mea e puternica si sanatoasa. Bate intr-una: tic-tac, tic-tac. Mami, vei avea o fetita sanatoasa!


Saptamana 12 - 28 decembrie
Mama mea m-a ucis.





~ Pliantul de la Asociatia PRO-VITA pentru nascuti si nenascuti ~

0 comentarii: