Cuvinte mari, neintelese ...

14 iulie 2010

Sunt clipe de neuitat cand oglinzile se sparg, dispar clipele frumoase si raman imagini decolorate de dor, pe care le numesc amintiri ...
Sentimentele tale sunt false, tot ce mi-ai spus pana acum este lipsit de valoare. Te-ai jucat cu mine si cu sentimentele mele. Si stii ce? Eu chiar tineam la tine, credeam in tine si in vorbele tale.
Acum raman doar niste vorbe goale .. incep sa imi pierd increderea in tine si crede-ma ca nu imi doresc sa se intample una ca asta ...
Daca ti cu adevarat la mine, asa cum mi-ai spus de nenumarate ori, dovedeste-mi ... cuvintele fara fapte sunt inutile. Daca e sa plec, voi pleca. Daca vrei sa nu ma mai vezi, nu ma vei mai vedea niciodata ... si am sa ma tin de cuvant. Daca iti impui sa uiti, chiar crezi ca o sa poti? Te asigur ca nu o sa faci fata, o sa iti bantui gandurile in fiecare seara, iar tot ce ai in jur o sa-ti spuna doar numele meu, mereu ...
Ai sa te gandesti la mine neincetat ...
Poate ca nu ai gasit in mine totul, dar macar am avut cate putin din toate si nici asta nu te-a multumit. Am avut si eu partea mea de vina pentru ca nu am facut mai mult, nu te-am iubit mai mult, nu ti-am dat mai mult ...
Am incercat sa te uit de atatea ori, dar nu am reusit, nu am avut cum. Ai lasat o amprenta mare pe inima mea. Esti special ... in fiecare minut petrecut alaturi de tine ma simteam atat de bine. De fiecare data cand ma priveai simteam ca ceva arde in sufletul meu ..
Inca voi mai pastra cuvintele pe care intr-o zi ti le voi spune, asta doar daca vom mai avea curajul sa ne privim in ochi. Voi trai mereu gandindu-ma la melodia ta si voi astepta sa-mi spui doar doua cuvinte: "du-te dreacu' ", dar sa imi spui din inima ...



4 comentarii:

edistory spunea...

frumos articol , felicitari

Nicoleta Alexandra spunea...

multumesc.

Anonim spunea...

Bine spus...asa am patit si eu cu "prima iubire mai mare"...si pe parcurs mi-am dat seama ca nu merita sa ai atat de multa incredere in persoana de langa tine,doar daca cu adevarat tine la tine...dar si atunci sunt dubii.

Anonim spunea...

:-<