Te vreau aici, acum

13 iulie 2010

Intr-o dimineata de vara, rostogolindu-ma printre cearceafurile albe, ma trezesc cu tine in gand. Ma gandeam ca o sa stam de vorba toata ziua. Imi este dor si imi doresc sa te am aproape.
Simt ca e esti al meu pentru o eternitate. Nu ti-as mai da drumul niciodata.
Sunt atat de fericita, dar sunt sigura ca momentele acestea de fericire se vor strica intr-un timp foarte scurt. La mine fericirea dureaza doar cateva zile, iar aceste zile sunt urmate de luni intregi de suferinta si tristete.
Imi oferi foarte multe, multe vorbe frumoase, nu stiu daca le spui din inima, dar eu sunt o idioata incapabila de tine.
M-am atasat foarte mult de tine si nu am curajul de a incerca sa te uit. Iti sunt recunoscatoare pentru toate clipele petrecute impreuna, desi au fost putine, dar au contat foarte mult ..
Nu vreau sa iti fac rau, dar mi-e atat de drag de tine incat fac numai lucruri gresite.



0 comentarii: