Cate ceva despre mine (partea intai)

06 septembrie 2013

1. Al doilea prenume al tau si parerea ta despre el.
Al doilea prenume al meu este Alexandra. Un nume destul de dragut in comparatie cu primul.

2. Vorbeste despre piercing-urile sau tatuajele tale, daca ai.
Nu am, insa mi-as dori un piercing in buric si un tatuaj mic la incheietura mainii.

3. Serialul tau favorit.
Serialul meu favorit este Haven.

4. Scrie despre cel mai apropiat prieten.
Nu am unul foarte apropiat, insa fosta mea colega si prietena totodata este super de treaba, amuzanta si intelegatoare.

5. Trei culori preferate.
Corai, turcoaz si verde menta.

6. Anotimpul preferat. De ce?
Anotimpul meu preferat este toamna pentru ca in primul rand este anotimpul in care m-am nascut, iar in al doilea rand pentru ca este un anotimp schimbator si "plangacios" - ceea ce ma caracterizeaza prefect!

7. Faci sport? Daca da, povesteste despre sportul ce-l practici.
Nu practic niciun sport.

8. Meme-ul favorit in momentul actual.
Nu am.

9. Vorbeste despre animalele tale sau despre animalele ce ti-ai dori sa le ai.
Am doi catei, nu prea ii agreez, dar nu am incotro, trebuie sa-i accept! Insa mi-as dori pe parcurs sa am un iepuras.

10. Top 3 trupe preferate.
Nu am niste trupe anume preferate.

11. Opinia ta despre Harry Potter.
Nu m-am uitat niciodata la Harry Potter, nu ma pot da cu parerea.

12. Opinia ta despre Little Mix?
Ce este Little Mix?

13. Ai surori/frati? Povesteste-mi despre ei sau spune-mi cum e sa fii singur la parinti?
Am o sora mai mica. Este confidenta mea, o iubesc enorm, este de treaba, cuminte, intelegatoare, amuzanta, e perfecta, e sora mea si o iubesc chiar daca mai ajungem sa ne mai certam uneori.

14. Care este mancarea ta fasfood favorita?
Mancarea mea fastfood favorita este mc-ul.

15. Filmul tau Disney favorit.
Hmm, cred ca .. 101 dalmatieni.

16. Parerea ta despre UGG-uri.
Sunt niste "chestitute" destul de calduroase, pufoase si comode. Le iubesc!

17. Bei Cola mai des decat lapte?
Da, aproape in fiecare zi, sunt dependenta!

18. Initiala persoane de care este indragostita.
I.

19. Porti ochelari? Daca da, pentru ce? (ex: apropiere, departare).
Nu port si sper sa nu port vreodata.

20. Materia favorita.
Contabilitate.

21. Un loc pe care ti-ai dori sa-l vizitezi intr-o zi.
Statul Maine, USA.

22. Trei nume preferate de: fete, baieti si animale de companie.
Fete: Irina, Miruna, Roxana
Baieti: Mario, Alexandru, Cristian
Animale de companie: Rex, Pami, Diky

23. Prima vedeta de care te-ai indragostit.
Dan Negru:)))))))))

24. Opinia ta despre serialul Glee.
Nu l-am urmarit.

25. Posteaza cea mai recenta poza cu tine.
Este cam uratica, sper sa nu sa se sperie nimeni. Nu sunt DELOC fotogenica.



0 comentarii: