Cate ceva despre mine (partea a 2-a)

09 septembrie 2013

1. Ti-ai facut vreodata o poza cand erai goala?
Nu si nici nu mi-as face vreodata.

2. Cand este ziua ta?
Pe 31 octombrie.

3. Cu cine ai vrea sa fii in acest moment?
Cu el.

4. Ce sporturi practici?
Nu practic niciun sport.

5. Cine este prima persoana din lista de contacte?
Adi, un prieten.

6. Care este melodia ta preferata?
Momentan J Balvin - Yo te lo dije

7. Ce anume simti acum?
Ma simt inutila.

8. Care este ciocolata ta preferata?
Nu am una preferata, insa o ador pe cea cu lapte si alune.

9. Cati iubiti ai avut pana acum?
7 iubiti.

10. Cu ce scop ti-ai facut blogul?
Pentru a ma descarca, pentru a primi si oferi sfaturi, pentru a cunoaste si alti oameni...

11. Unde ai vrea sa fii in acest moment?
Pe afara cu el.

12. Ce ai vrea sa devii in viitor?
Nu stiu, contabila.

13. Ultima data cand ai plans. De ce?
Ultima data am plans aseara pentru ca sunt o optiune pentru unele persoane in schimb ce ele sunt pentru mine o prioritate si ma fac sa ma simt tare aiurea.

14. Esti fericita?
Nu.

15. Iti este dor de cineva?
Da.

16. Care este cel mai mare regret al tau?
Ca mi-am pus toata increderea intr-o anumita persoana care nu merita nici salutul meu.

17. Ti-ai inselat vreodata partenerul?
Nu!

18. Cine a fost ultima persoana pe care ai imbratisat-o?
George, un prieten.

19. Ce gen de muzica asculti?
Cam orice, in afara de manele.

20. Ai trecut peste momentele grele din viata ta?
Cu greu, dar am trecut.

21. Cu ce fel de persoana te-ai intanli?
M-as intanli cu o persoana cu o minte deschisa, amuzanta, intelegatoare..

22. Care este ultimul mesaj pe care l-ai primit de la mama ta?
Nu am mai primit demult mesaje de la mama.

23. Iti place de cineva in momentul de fata?
Da.

24. Cum este inima ta? 
In perfuzii.

25. Ce ai vrea sa-i spui fostului?
Nu i-as spune nimic.

26. Ai vreo fobie?
Da, mai multe.

27. Ai incercat sa te schimbi vreodata pentru cineva?
Da.

28. Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai oferit cuiva? Dar pe care l-ai primit?
Desi nu este un lucru, am oferit si am primit iubire.

29. Te-ai reintoarce la fostul?
Niciodata!

30. Numeste ceva/pe cineva fara de care nu poti trai.
N-as putea trai fara tata.

31. Ai fost vreodata sarutata?
Da, de foarte, foarte multe ori.

32. Cat a durat ce-a mai lunga relatie de-a ta?
5 luni.

33. Regreti vreo fapta pe care ai facut-o? Care anume?
Da regret, insa nu o pot spune!

34. Ai face ceva stupid doar din iubirea pe care o porti unei persoane?
Da.

35. Ai plans vreodata pentru cineva?
De multe ori.

36. Oamenii te lauda pentru felul in care arati?
Sincer da, insa mie nu-mi place cum arat.

37. Te uraste cineva? De ce?
N-am de unde sa stiu!

38. Daca ai putea sa schimbi ceva legat de fizicul tau, ce anume ar fi?
Cred ca picioarele.

39. Iubesti pe cineva?
Da, pe familia mea!

40. Ai incercat vreodata sa te sinucizi?
Da!

41. Poti trai fara internet?
Clar, nu!

42. Care este melodia care iti aminteste de cineva drag?
Momentan nu-mi amintesc una..

43. Esti buna in a-ti ascunde temerile si suferintele?
Sunt o adevarata maestra!

44. Studiezi din greu deobicei?
Nu!

45. Ai sacrificat vreodata ceva important pentru o persoana pe care o iubeai?
Da.

46. Ai fost vreodata sarutata sub clar de luna?
Da, de multe ori!

47. Ce fel de persoana esti?
Incapatanata, intelegatoare, amuzanta, de treaba, copilaroasa, geloasa, posesiva, agresiva (uneori), sensibila, ambitioasa, responsabila ...

48. Te-ai gandit vreodata sa omori pe cineva?
Da!

49. Ai fost vreodata geloasa?
Da, de foarte multe ori, insa mai m-am "dres".

50. Cum poti dovedi dragostea ce o porti cuiva?
Prin fapte, vorbele n-au nicio valoare!

51. Ai anumite amintiri ce ai vrea sa le uiti?
Foarte multe!

52. Ai fost vreodata ranita in asa fel incat nu puteai sa exprimi in cuvinte ceea ce simteai?
Da!

53. Inima iti este franta?
90%

54. Cine este prima persoana la care te gandesti cand auzi cuvantul "dragoste"?
La Adi.

55. Crezi ca toata durerea merita?
Nu!

56. Crezi in vorba: "Daca este menit sa fie, va fi!"?
Oarecum..

57. Cu cine ai vrea sa te casatoresti?
Cu o persoana care sa ma inteleaga, sprijine, iubeasca, cu o persoana care se implica intru-totul!

58. Crezi in destin?
Da!

59. Te-ai gandit vreodata ca ti-ai gasit deja sufletul pereche?
Da.

60. Crezi ca prima dragoste nu moare niciodata?
Clar!

61. Te-ai simtit vreodata ca nu esti folositor nimanui?
Da, in fiecare secunda a vietii mele!

62. Ai dormi singur sau mai degraba cu cineva anume?
Cand nu ai cu cine, dormi si singur.

63. Ai sarutat pe cineva in ultimele 5 zile?
Da!

64. Consideri ca varsta conteaza intr-o relatie?
Iubirea nu tine cont de varsta!

65. Devii geloasa destul de usor?
Cand am motive intemeiate, da!

66. Iti place sa fii sarutata/ sa saruti in public?
Nu prea...

67. Ce inaltime ai?
1,69 cm

68. Te consideri grasa?
Ma consider foarte slaba!

69. Ce limba ai vrea sa inveti?
Spaniola la perfectie!

70. Ce moment din 2012 iti va ramane vesnic intiparit in minte? De ce? Dar din 2011?
Din 2011 nu imi mai aduc nimic aminte, iar din 2012 momentul ce imi va ramane vesnic intiparit in minte este acela cand fostul prieten mi-a dezvaluit faptul ca si-a batut joc de mine timp de 5 luni cat am stat impreuna si asta chiar de ziua mea! A fost un moment groaznic..

71. Te consideri o persoana cu o putere emotionala mare? 
Da!

72. Care este semnul tau zodiacal? Crezi ca te reprezinta?
Semnul meu zodiacal este scorpionul si ma reprezinta in totalitate!

73. Cum ai vrea sa mori?
In somn.

74. Ce te irita cel mai mult?
Prostia.

75. Ce varsta are ultima persoana ce te-a sarutat?
22 de ani

76. Ai vrea sa-ti faci vreun tatuaj? Ce ar insemna el?
Da, as vrea unul la incheietura mainii, care sa scrie "tata"!

77. Consideri ca poti avea o relatie de prietenie cu vreun fost?
Nu, niciodata, cel putin in cazurile mele...

78. Esti intr-o camera incuiata cu fostul pe care l-ai iubit cel mai mult si niciunul dintre voi nu are cheia. Ce ai face?
Am incerca sa spargem amandoi usa.

79. Ai parul lung sau scurt? Ai vrea sa ai contrariul?
Am parul lung si nu m-as tunde niciodata scurt.

80. In ce circumstante s-a desfasurat primul tau sarut si la ce varsta?
Pe la 14 ani intr-o statie de autobuz, parca...

81. Ultimul tau sarut a insemnat ceva?
Da!

82. Ai furat vreodata bani de la un prieten?
Nuuu!

83. Descrie-ne ultima ta experienta sexuala, daca nu ai avut niciuna, ai fost vreodata tentata sa renunti la virginitate?
Serios, astea-s chestii intime..

84. Cum crezi ca ai reactiona la inmormantarea parintilor tai?
Destul de urat..

85. Ce culoare are lenjeria intima pe care o porti in acest moment?
Alba.

86. Daca ai afla ca persoana pe care o iubesti, dar nu te iubeste inapoi, sufera de o boala incurabila si mai are cateva zile de trait , ce ai face? I-ai marturisi ceea ce simti?
Da, cu siguranta..

87. Care este numarul tau preferat?
Nu am asa ceva.

88. Daca ai castiga 80.000$  ce ai face cu ei?
Nu stiu, chiar nu stiu..

89. Daca ai afla ca mai ai cateva luni de trait , ce ai face? Ce vise ai realiza?
Nu cred ca ar mai conta ce vise as realiza sau poate sa mor cu inima impacata ca am realizat visul "x" , nu? Nu cred ca mi-ar mai arde de ceva daca as auzi una ca asta ...

90. Care este cea mai frumoasa amintire a ta?
Nu am una "cea mai frumoasa"!

91. Ai vreun talent? Care este acesta?
Nu am.

92. Ai face sex la prima intanlire?
Nu, nu si iar nu!

93. Te-as iubi daca ...
Te-as iubi daca mi-ai oferi tot ce e mai bun ( si nu ma refer la lucruri materiale )

94. Te-as uri daca ...
Te-as uri daca m-ai insela!

95. As avea incredere in tine daca...
As avea incredere in tine daca nu mi-ai gresi.

96. Ai fumat vreodata iarba? Daca nu, ai face-o?
Nu am fumat si nici nu as face-o!

97. Bei alcool? De care?
Rareori beau vin sau bere

98. Ce mancaruri iti plac?
Nu am preferinte, mananc cam orice.

99. Iti place la mare sau la munte?
Ambele!

100. Iti place la oras sau la sat?
Depinde, am momente si momente...

0 comentarii: