Tag (1)

09 iulie 2013

1. Unde te-ai nascut?
M-am nascut in Bucuresti.


2. Cati ani ai?
In curand voi face 20.

3. Cine a fost cea mai importanta persoana din viata ta?
Cea mai importanta persoana din viata mea a fost si inca este tatal meu.

4. Care a fost cel mai fericit moment din viata ta?
Nu pot alege doar unul, au fost mai multe.

5. Dar cel mai trist?
Pierderea unei persoane dragi.

6. Cine ti-a influentat cel mai mult deciziile in viata?
Nu pot spune ca m-a influentat cineva anume, doar ca am primit multe lectii dure de la viata, incat m-au facut sa imi schimb total parerea despre anumite lucruri si sa iau niste "decizii extreme", pe care mi-au fost greu sa le iau si sa le accept, dar totusi au fost bune pentru sanatatea mea fizica si psihica.

7. Care e prima ta amintire?
Pai, nu stiu la ce se refera mai exact intrebarea. Am multe amintiri cu foarte multe persoane...

8. Care e cea mai amuzanta/penibila poveste a ta?
Cea mai amuzanta nu stiu, dar imi vine in mine un moment amuzant din liceu cand profesoara ma trimitea la cancelarie pentru a lua catalogul, iar eu imi luam si colega de banca si ii spuneam: "Eu bati, tu intri!" - eram foarte timida.
Un moment penibil, tot din liceu, cand asistam la conversatiile mai putin placute cu unii colegii.

9. Daca te-ai putea intoarce in timp la ceva ce ai facut si sa retraiesti din nou acea amintire, care ar fi?
Sa stau in bratele fostului iubit.

10. Cand te-ai simtit cel mai singur in viata?
Ma simt mai mereu.

11. Care sunt visele tale pentru viitor?
In primul rand sa intru la facultate si sa imi gasesc un job, iar cu timpul sa imi intemeiez o familie si sa am copii. 

12. Cum ai vrea sa te tina minte lumea?
Fiecare sa ma tina minte asa cum m-a cunoscut. Unii amuzanta, vesela, optimista, altii irascibila, timida si ironica.

13. Ai regrete?
Foarte multe!

14. Exista ceva ce mereu ai vrut sa stii, dar ti-a fost prea rusine sa intrebi?
Da, multe lucruri ...

15. Daca ai putea lua interviu la cineva mort sau viu, pe cine ai alege?
Asa intrebare? Interviu cred ca i-as lua surorii mele.

16. Cum te-ai descrie?
Amuzanta, energica, visatoare, nehotarata, complexata, neatenta, diferita, hiper-emotiva, ironica uneori..

17. Unde ai vrea sa fii in 10 ani? Dar in 20?
Mi-ar placea ca peste 10 ani sa ma vad la casa mea undeva in statul Maine, USA. Peste 20 de ani? La fel!

18. Iti aduci aminte vreo poveste pe care bunicii obisnuiau sa ti-o spuna?
Poveste nu-mi aduc aminte, dar bunicul meu mai mereu in preajma sarbatorilor de Craciun imi recita Plugusorul.

19. Care era porecla ta cand erai copil?
Nu aveam.

20. Cum te-ai descrie ca si copil?
Timida, incapatanata, jucausa, amuzanta.

21. Care este cea mai frumoasa amintire de cand erai copil?
Am foarte multe amintiri frumoase de cand eram copil, multe impreuna cu bunicul meu.

22. Dar cea mai rea?
Cand i-am spart nasul verisorului meu.

23. Cum o chema pe prietena/ul tau din copilarie?
Aveam mai multe: Alina, Oana, Lidia, Cati si Vera.

24. Cum ai descrie o zi perfecta?
Depinde de anotimp, acum vara, o zi perfecta incepe la piscina sau citind o carte, ascultand muzica, facand shopping sau alte chestii care ma binedispun.

25. Cum a fost primul tau sarut?
Primul meu sarut, hmm, destul de ok la vremea aceea.

26. Crezi in dragoste la prima vedere?
Da!

27. Ai invatat ceva din fostele relatii?
Foarte, foarte multe.

28. Cati ani ai zice ca ai daca nu ti-ai cunoaste adevarata varsta?
Cred ca vreo 17.

29. Ce e mai rau, sa gresesti sau sa nu incerci deloc?
Sa nu incerci deloc pentru ca la un moment dat regretam lucrurile ce nu le-am putut incerca la momentul potrivit.

30. Care e lucrul pe care ai vrea sa il schimbi cel mai mult la lume?
As schimba comportamentul.

31. Ai incalca o lege ca sa salvezi pe cineva pe care iubesti?
Da, as incalca!

32. Daca ar trebui sa te muti intr-o alta tara, unde te-ai muta?
M-as muta in Maine, USA.

33. Ce ai face daca ai castiga un milion de euro?
Chiar nu stiu ...

34. Daca ai stii ca toata lumea ar urma sa moara maine, pe cine ai vizita?
Pe cele mai apropiate rude.

35. Ce iubesti?
Multe, chiar foarte multe...

36. Daca azi ar fi ultima zi de trait, ce ai face?
Nimic extraordinar, mi-as trai si ultima zi din viata la fel, in rutina...

37. Esti fericit?
Putin.

38. Ai vrea ca si copilul tau sa fie foarte frumos si prost sau mai putin frumos si destept?
Mama intotdeauna isi va vedea copilul frumos si inteligent, indiferent de ce ar spune lumea.

39. Care este lucrul de care nu esti mandra ca l-ai facut?
Nu pot spune.

40. Ce faci cand cineva pe care tu iubesti, nu te iubeste inapoi?
Incerc sa ma retrag usor, usor din viata acelei persoane.

41. Ce e mai rau ca moartea?
Nu stiu, sa-ti pierzi toata familia...

42. Ce faci cand cineva nu te place ca persoana?
Nu fac nimic, daca parerea unei persoane este una proasta, eu nu am de ce sa ii explic ca defapt sunt altfel si sa o rog sa ma creada sau chestii de genul acesta. Parerile sunt impartite!

43. Ai vrea sa fii bogat si paralizat de la picioare in jos sau sarac si sanatos?
As prefera sa fiu sanatoasa, pentru ca daca ai sanatate le poti face pe toate. 

44. Care este cel mai scump cadou pe care l-ai primit?
Telefonul.

45. Care a fost ultimul mesaj pe care l-ai primit?
De la 1515 cu informatii despre credit.

46. Cand ai mintit ultima data?
Azi.

47. Daca cineva ti-ar putea spune ziua si anul in care vei muri, ai vrea sa afli?
Nu!

48. Daca ai muri azi esti fericit de cum ti-ai petrecut ultimele 24 de ore?
Fericita nu, multumita da.

49. Daca ai putea primi un talent sau o abilitate care ar fi aceea?
Sa aflu ce este in mintea oamenilor.

50. Daca ti-ai putea retrai toata viata din nou, ai schimba ceva?
Foarte multe.



0 comentarii: