Si sa facem o schimbare!

19 iulie 2013

Da , m-am hotarat sa fac o schimbare in ceea ce priveste sportul.
Recunosc sunt extrem de lenesa si nici nu am facut sport in timpul liceului si imi pare tare rau.
M-am hotarat sa ma dezmortesc putin (mai mult) si sa ma apuc de niste exercitii. 
Imi place la nebunie sa am un abdomen plat (il am, pentru ca sunt slaba, am fost slaba dintotdeauna), insa nu este lucrat. 
Ador patratelele la fete, insa nu foarte accentuate.


Dragut, nu?
Bun!

Am cautat pe net exercitii, nu doar pentru patratele, ci si pentru lucrarea altor parti ale corpului.

Exercitiile:












Ma sperie exercitiile si asta pentru ca sunt incepatoare si stiu ca o sa ma aleg cu o febra musculara de toata frumusetea, dar ... vorba aceea "baba la frumusete sufera"!
Daca aveti sfaturi sau altceva lasati comentariu!
Va pup si o seara frumoasa!

2 comentarii:

Adina Ioniță spunea...

Ai o ambitie de fier !

coco spunea...

lenesa ? sa vezi tu lene la mine :)))