Scrisoarea unei mame catre fiica sa

03 martie 2013




“Draga mea fiica, 

  In ziua în care o sa fiu batrâna, te rog sa ai rabdare cu mine. Dar mai ales, încearca sa ma întelegi. Daca atunci când o sa vorbim o sa repet acelasi lucru de o suta de ori, nu ma întrerupe pentru a-mi spune “mi-ai mai povestit asta” … asculta-ma doar, te rog, si aminteste-ti zilele în care erai copil iar eu îti citeam aceeasi poveste aproape în fiecare noapte pâna adormeai. Când o sa vezi ignoranta mea pentru noua tehnologie, da-mi timpul necesar pentru a învata si te rog, sa nu îti dai ochii peste cap sau sa faci o fata de disperare. Aminteste-ti, draga mea fiica, ca eu te-am învatat sa faci multe lucruri, cum ar fi sa manânci adecvat, sa te îmbraci, sa te piepteni singura sau cum sa înfrunti viata… În ziua în care vei observa ca am îmbatrânit, te rog, ai rabdare cu mine, dar mai ales, încearca sa ma întelegi. Daca pierd ocazional memoria sau firul conversatiei, da-mi timpul necesar pentru a-mi aminti si daca nu pot, sa nu devii nervoasa, nerabdatoare sau aroganta. Sa ai mereu prezent în inima ca cel mai important pentru mine e sa fiu cu tine si ca îmi doresc ca tu sa ma asculti. Iar atunci când picioarele mele obosite si batrâne nu o sa ma mai lase sa merg ca înainte, da-mi mâna ta în aceeasi maniera în care ti-am oferit-o eu pe a mea atunci când ai facut primii tai pasi.
Când aceste zile vor veni, nu trebuie sa fii trista sau sa te simti neputincioasa pentru ca ma vezi asa. Îti cer doar sa fii alaturi de mine, sa încerci sa ma întelegi si sa ma ajuti în timp ce mi se termina viata. Si cu mare afectiune pentru timpul petrecut împreuna, eu o sa îti multumesc. Cu un zâmbet imens pe fata si cu o dragoste neînchipuit de mare, vreau doar sa îti spun ca te iubesc, draga mea fiica.”


0 comentarii: