Etapa 1. Indragosteste-te de viata cu Farmec

06 martie 2013




Zilnic alergam dupa diferite lucruri, mai mult sau mai putin importante, dar suntem mereu dispusi sa obtinem ceea ce ne dorim!
Vrem cu orice pret acel ceva, numit frumusete!
Alergam disperati dupa aceasta si nu mai vedem nimic altceva in jur. In afara de frumusetea fizica, mai exista si frumusetea interioara. O frumusete pentru care trebuie sa muncesti din greu ca sa o scoti la suprafata, o frumusete pe care ceilalti nu o vad si nu o percep.
Se spune ca "frumusetea vine din interior"...
Sa fie acesta oare un mit sau doar o simpla consolare menita sa aline sufletele persoanelor cu care natura nu a fost atat de darnica?
Farmecul tau nu mai are stralucire daca iti pierzi increderea in sine. Incearca sa te descoperi, accepta-te asa cum esti si pune-ti in valoare trasaturile!
Sti ca multe femei incearca sa evite oglinzile pentru simplul fapt ca nu le place ceea ce vad? Dar ele nu stiu, ca ele pot deveni un aliat bun.
Ai incercat sa schimbi ceva? Poate ca da si te cred. Si sti de ce? Pentru ca si eu am incercat. Mi-am spus: "Nu se mai poate, decat sa stau pe canapea toata ziua mai bine INCERC sa-mi fac mai mult timp pentru mine: sa mananc sanatos, sa ma duc la sala, sa fac ceea ce-mi place si ceea ce-mi doresc cu adevarat!" Si ce crezi? Am reusit si vreau sa reusesti si tu. Nu mai incerca! Fa-o! 
Incepe prin a-ti stabili o serie de prioritati, schimba-ti culoarea parului sau schimba-ti garderoba, cu siguranta iti va da mai multa incredere in tine.
Persoanele cu incredere in ele sunt pline de carisma si senzualitate, degaja mult sex-appel, iar toate acestea se reflecta intr-un zambet suav, postura si atitudine.
Incepe prin a-ti oferi in fiecre zi cate-o placere, cum ar fi: un tratament cosmetic (poti incerca noile produse din gama Farmec Natural cu ulei de argan, aloe vera si galbenele.
Incearca sa zambesti mai des si sa fi intotdeauna tu insuti indiferent de ceea ce cred altii.
Nu uita ca zambetul este cel mai frumos machiaj al unei femei!
Increderea in tine este cheia unei vieti perfecte!
Nu lasa nici un obstacol sa-ti stea in cale. Urmeaza-ti drumul si nu uita ca orice drum are si un sfarsit!
Viseaza, pentru ca atunci cand visezi, totul pare posibil si visele pot deveni realitate!
Lasa in urma momentele mai putin frumoase si indragosteste-te de viata. Ia-o drept exemplu pe Giulia care este ambasadorul gamei Farmec Natural, care este o femeie increzatoare cu un  farmec deosebit!
Asadar, iubeste-ti viata in fiecare clipa pentru ca este cel mai de pret dar de la Dumnezeu si chiar daca uneori este mai greu, undeva intotdeauna ne va astepta ceva mai bun, trebuie doar sa descoperim.
Si daca tot am amintit de produsele Farmec, poti arunca un ochi pentru mai multe detalii, aici:





*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013



0 comentarii: