Povestioara (2)

08 ianuarie 2013


Un om a venit de la munca tarziu, obosit si nervos, gasindu-si baiatul de 5 ani asteptand la usa. 
- Tati, pot sa te intreb ceva? 
- Da sigur, despre ce e vorba? a raspuns omul. 
- Tati, cati bani castigi pe ora? 
- Asta nu e treaba ta. De ce ma intrebi astfel de lucruri?spuse omul 
nervos.
- Doar vreau sa stiu. Te rog spune-mi, cat castigi pe ora? 
- Daca trebuie sa stii, castig 50$ pe ora. 
- Ah, a raspuns micutul, cu capul plecat. 
- Tati, imi imprumuti te rog 25$? 
Tatal s-a infuriat
- Daca singurul motiv pentru care m-ai intrebat asta 
este ca sa imi ceri niste bani sa iti cumperi o jucarie prosteasca sau alte porcarii, atunci du-te direct in camera ta la culcare. Gandeste-te de ce esti asa egoist. Nu lucrez din greu in fiecare zi pentru asa copilarii. 
Micutul a mers in liniste in camera si a inchis usa . 
Omul s-a enervat si mai tare pe intrebarile baiatului. Cum a putut sa puna asa intrebari doar pentru a cere niste bani. Dupa o ora, omul s-a calmat si a inceput sa gandeasca. Poate chiar era ceva de care chiar avea nevoie sa cumpere cu 25$ si chiar 
nu mi-a cerut bani des. Omul a mers la usa baiatului si a deschis-o 
- Dormi? a intrebat... 
- Nu tati, sunt treaz, a raspuns baiatul. 
- M-am gandit, poate am fost prea dur mai devreme, spuse tatal. A fost o zi lunga si m-am descarcat pe tine. Uite aici ai 25$ 
Micutul a sarit, zambind. 
- Multumesc tati, a strigat. Dupa aceea a scos un pumn de bani. 
Omul a vazut ca baiatul avea deja bani si s-a enervat din nou.Micutul si-a numarat incet banii si s-a uitat catre tatal sau. 
- De ce vrei mai multi bani daca deja ai? a spus tatal. 
- Pentru ca nu am avut destul, dar acum am, a replicat baiatul. Tati, am 50$. Pot sa cumpar o ora cu tine? Te rog sa vii mai repede acasa maine. Vreau sa mananc cu tine. 
Tatal a fost distrus. Si-a luat baiatul in brate si l-a implorat sa il ierte. 

0 comentarii: