Multumiri

12 ianuarie 2013

Dupa cum stiti, iar daca nu stiti am sa va spun eu acum, ieri 11 ianuarie a fost Ziua Internationala a cuvantului "multumesc".
Cu o mica intarziere am sa multumesc:
- parintilor mei care inca ma mai suporta, desi nu prea fac nimic si frec menta toata ziua, dar le promit ca totul se va schimba peste ceva timp
- iubitului meu care imi este alaturi mereu, ma suporta si ma iubeste asa cum sunt.
- celor care m-au inveselit cand am fost trista si au avut rabdare sa ma asculte.
- unei persoane care mi-a distrus o mare parte din anul ce a trecut, ca si-a aratat adevarata fata si mi-a facut ziua de nastere un cosmar; dar din fericire am avut o multime de lectii de invatat din aceasta experienta
- mie pentru ca am avut puterea sa ma ridic dupa o lovitura sufleteasca
- sufletului meu care inca incearca sa uite
- ingerului meu pazitor ca m-a ocrotit mereu cand am avut nevoie
- lui Dumnezeu ca m-a ajutat sa trec usor, usor peste toate problemele si mi-a dat curajul sa merg mai departe si sa am mai multa incredere in mine
- pentru tot ce mi-a fost dat, si bune si rele
- pentru ziua de ieri, de azi si pentru cea de maine

Voi cui ii multumiti ?

0 comentarii: