La revedere 2012, bun venit 2013

31 decembrie 2012




Si a venit din nou timpul sa trag linie si sa ma gandesc la tot ce am facut pe tot parcursul anului.
Pentru mine 2012 a fost un an oribil din toate punctele de vedere si imi doresc din tot sufletul sa nu treaca nimeni prin ce am trecut eu, cate palme si suturi in fund am primit de la viata, nici mie nu mi-a venit sa cred..

Dar asta este, poate ca Dumnezeu m-a pedepsit astfel pentru raul pe care l-am facut si eu la randul meu anumitor persoane. 

M-am schimbat foarte mult, am primit lectii de viata din care am avut de invatat foarte multe si am inceput sa cred tot mai mult ca totusi acolo sus e cineva care iti ofera o mana pentru a te ajuta sa te ridici atunci cand simti ca te prabusesti.
Am facut si o mica lista de dorinte pe care as vrea sa le fac anul viitor. Iata-le:

Wishes 2013

























































Acesta a fost micuta mea listuta de dorinte. Pe langa toate acestea (si inca multe altele), sper sa reusesc sa le fac pe toate si sa ma simt bine alaturi de cei dragi mie.

Va doresc un sfarsit de an cat mai frumos, plin de bucurie, fericire si sanatate!
La multi ani!



2 comentarii:

Duduş spunea...

Un an nou fericit iti doresc,cu zile frumoase si amintiri de neuitat!

Nicoleta Alexandra spunea...

Multumesc la fel! :*