Esti numai al meu...

28 decembrie 2012

"In vise esti numai al meu. Vino la mine! Arunca-te in bratele mele si uita de toate. Hai sa ne imaginam ca doar atat exista in lumea asta: tu si eu. Vreau doar sa ma tii in brate, sa-mi dai drumul cand iti voi spune eu. Sa stam rataciti printre cearsafuri, tu jucandu-te cu parul meu, apoi eu sa iti mangai chipul, sa te iau in brate, sa te tin strans, sa te simt asa ... aproape, sa te simt al meu, sa te simti iubit! Ce as mai putea vrea de la tine? Sa fii aici, atat si as fii pe deplin multumit, impacat, fericit, iubit...
Ah, cat imi place felul tau de a fi: imi place ca desi pari un tip dur, esti atat de inocent. Nici nu am nevoie sa te porti frumos cu altii, ma intereseaza totul unitar - noi.
Imi place sa te iubesc, chiar daca esti mereu diferit, chiar daca arati ca nu-ti pasa, pentru ca sunt prea multe motive sa le pot insira aici...
Stiu ca te cunosc prea putin, poate chiar mult prea putin, dar stiu ca esti tot ce imi doresc!"


0 comentarii: