Suntem o "generatie de sacrificiu" ?

02 ianuarie 2012

"Fac parte dintr-o generatie de sacrificiu
Si refuz sa
Cred ca pot schimba lumea
Realizez ca asta ar putea sa fie cam socant pentru unii insa
"Fericirea vine din interior"
Este o mare minciuna si de fapt
"Banii ma fac fericit"
In 30 de ani ii voi spune copilului meu ca
Nu este cel mai important lucru din viata mea.
Angajatorul meu va stii ca
Prioritatiile mele sunt clare pentru ca
Munca
Este mai importanta decat
Familia
Iti spun un lucru
Odata
Familiile stateau impreuna
Insa asta nu va mai fi valabil in epoca mea
Astazi avem o societate a solutiilor superficiale
Expertii imi spun ca
Peste 30 de ani o sa aniversez a 10-a aniversare a divortului meu
Nu pot sa admit ca
Voi trai intr-o tara pe care o voi crea asa cum mi-o doresc
In viitor
Distrugerea mediului va deveni ceva normal
Nu se mai poate spune ca
Mie si semenilor mei ne pasa de acest pamant
Va deveni evident ca
Generatia mea este apatica si letargica
Este o prostie sa crezi ca
mai exista speranta."


Si toate astea vor deveni realitate daca nu vom alege sa inversam mersul lucrurilor (acum citeste din nou dar de jos in sus)



1 comentarii:

dia spunea...

interesanta viziunea
asta! la multi ani!
P.S tare bine reprezinta gandurile cu care am intrat eu in noul an!