La revedere 2011, bun venit 2012!

31 decembrie 2011



Si uite asa a mai trecut un an, un 2011 cu bune si cu rele, ca si cum ar fi fost o clipa. Luna decembrie, o luna "ingramadita" cu o mie si una de lucruri de terminat si tot atatea de planuit. E in egala masura si cea mai buna perioada pentru bilanturi si pentru inceputuri noi.
Drept urmare, am descoperit prieteni noi si m-am impacat cu cei vechi, am plans, am ras, am suferit, am fost fericita, m-am certat, m-am impacat, am sperat, am visat, am sarutat...
Am multe planuri pentru acest an, n-am timp sa le enumar pe toate, insa in primul si in primul rand mi-am propus sa iau bacul si sa intru la o facultate!
Voua va doresc un inceput de an minunat, multa sanatate, fericire, pace in suflete, sa va bucurati de persoanele de langa voi si fie ca toate dorintele sa vi se implineasca!
La multi ani!


Wishes 2012








































2 comentarii:

Unknown spunea...

LA MULTI ANI!!! (^_^)

dia spunea...

la multi ani!