La revedere 2010, bun venit 2011 !

31 decembrie 2010

Pentru mine anul 2010 a fost un an nebun, plin de surprize atat placute, cat si neplacute, cu foarte multe suisuri si coborasuri. Pesimismul a persistat o perioada destul de lunga, dar a disparut pe parcurs foarte subit. Am invatat ca problemele sunt inevitabile, iar viata este doar o lupta pentru incerca sa le rezolvam.
Dupa toate acestea, iti multumesc 2010 pentru prietenii pe care mi i-am facut, pentru oamenii care au iesit din viata mea, pentru oamenii care m-au facut fericita si care m-au facut sa sufar, pentru oamenii care au patruns adanc in inima mea ... iti multumesc pentru tot. Am sa pastrez din tine doar momentele frumoase care m-au facut sa zambesc si clipele minunate petrecute alaturi de cei dragi.
La multi ani si un an nou fericit !


0 comentarii: