Raspunsul

01 mai 2010

"Uite, nu mi-ai rapit de loc timpul si chiar mi-a facut placere sa citesc aia , stiu ca te-ai gandit mult la asta in ultimul timp si crede-ma ca te inteleg, imi pare rau ca treci prin niste momente asa aiurea si sper ca nu's din vina mea , nu vreau sa te uit si sa ma cert cu tn pt ca tin prea mult la tn , daca nu faceai unele faze aiurea, eram de mult impreuna. Esti o fata speciala, gingasa si draguta, asculti oamenii, le intelegi sentimentele, ii ajuti la nevoie si dasta lumea te iubeste asa mult. Esti speciala si unica si sa nu uiti vreodata asta. Vei fi mereu prietena mea, chit ca vrei sau nu . N-o sa te uit si nu vreau sa pleci, acolo unde te duci, suparata pe mn!!!!. Nu-ti schimba nr de telefon, doar ca sa nu mai auzi de mn . E un lucru mare ce ai zis, ma rog, scris, ce mi-ai scris u acolo, si deja lucrurile iau o cu totul alta intorsatura. Asculta-ma si pe mn odata te iubesc si asta conteazaaaaaaaaa te pup, ma duc la meditatii."

0 comentarii: