Atat de recent franta ...

10 aprilie 2010

Niste simplii prieteni sau ceva mai mult decat atat?
Am crezut ca o sa-mi apartii, dar m-am inselat.
Am crezut ca esti special, ca nu esti ca toti ceilalti, dar m-am inselat.
Am crezut ca ma vei invata sa fiu tare atunci cand vei pleca, dar m-am inselat.
Am crezut ca o sa existe un "noi", dar m-am inselat.
Am crezut ca numai noi doi o sa fim in acelasi film, dar m-am inselat.
De ce mereu trebuie sa simt rupturi in piept?
De ce? Oare chiar merit asta?
Vina este doar a mea!
Am dat frau liber multor lucruri, iar eu mi-am luat rolul in serios!
Ai spus ca nu simti nimic deosebit pentru mine. Si daca e asa, de ce m-ai tinut stransa la pieptul tau si m-ai sarutat?
Acum ce rost mai are sa caut raspunsuri la milioanele de intrebari ce imi trec prin minte?!
Tu ai plecat si mi-ai luat tot.
Sufletul meu e ca un metrou gol.



0 comentarii: