Ultimul an de liceu...

08 septembrie 2011

Uff, mai sunt 3 zile si incepem scoala. Sunt atat de fericita, dar si trista totodata. E ultimul an de liceu si am o senzatie atat de ciudata. Parca simt cum viata mea ia deja cu totul o alta intorsatura. Parca ieri aveam acea uniforma albastra cu patratele, ciorapei albi, sandalute si un buchet de flori pentru doamna invatatoare. In clasa V deja ma simteam putin mai mare. Mi-am cunoscut diriginta, parca si acum ii vad acel zambet suav, cu care ne insenina in fiecare zi si tot ieri ii admiram pe liceeni. Ma intrebam in sinea mea "Oare cand voi fi si eu ca ei"? Ei bine, uite ca sunt. Timpul a zburat foarte repede si iata-ma in clasa a 12-a. Un an extrem de greu pe care nu trebuie sa il iau in deradere. Trebuie sa ma gandesc foarte bine ce-o sa fac dupa ce o sa termin liceul. Evident ma voi inscrie la o facultate buna. Dar care? Am de ales intre ASE si Psihologie. Grea decizie..
Bafta tuturor elevilor de clasa a 12-a. Vom avea un an greu dupa cum stiti, dar haideti sa facem intr-un fel si sa-l invingem, haideti sa fim cei mai buni! 
Profitati din plin de acest an pentru ca niciodata nu va veti mai intanli cu asa momente frumoase.


0 comentarii: